تولید کننده زعفران ایرانی
نوشته شده توسط : سعید

ما به عنوان یک تولیدکننده زعفران ایرانی انواع زعفران را در شرکت ایجان زعفران تولید می کنیم از جمله:

۱- زعفران نگین (سوپر نگین ،  نگین صادراتی ، نگین معمولی)

۲_ زعفران پوشال

۳_ زعفران سرگل

۴_ زعفران دسته

انواع زعفران با بالاترین کیفیت وحتی بالاتر از حد استاندارد درشرکت ایجان زعفران تولید می شود.

ما زعفران را به روشی کاملاً ارگانیک تولید می کنیم و تضمین می کنیم در هنگام کشت زعفران در زمین های زراعی ما هیچ کود شیمیایی یا سموم دفع آفات استفاده نمی شود.

تعداد کمی تولیدکننده زعفران در جهان وحتی ایران که بزرگترین تولیدکننده ی زعفران است، وجود دارد که زعفران ارگانیک تولید می کند .

از آنجا کشت زعفران به روش غیرارگانیک سود بیشتری از کشت زعفران ارگانیک دارد ، بیشتر تولید کنندگان زعفران ایرانی ترجیح می دهند زعفران غیرارگانیک تولید کنند و به دلیل تقاضای زیاد زعفران در سراسر جهان و عرضه ی کمتر این محصول بیشتر تولید کنندگان زعفران ایرانی و سایر کشورها زعفران غیرارگانیک که بازده بیشتری دارد پرورش میدهند تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.

ما برعکس بیشتر تولید کنندگان زعفران ایرانی ، زعفران ارگانیک کشت می کنیم زیرا ما فقط فروشنده ی زعفران نیستیم.  ما به کارمان عشق می ورزیم و به مشتری و مصرف کنندگان زعفرانمان اهمیت میدهیم.

بسته بندی های متنوع در اندازه ها و جنس های مختلف موجود است.

بسته بندی: سفارشات زعفران فله به درخواست مشتری در ظروف فلزی یا کیسه های پلاستیکی با وزن های مختلف بسته بندی می شود.
بسته بندی های کوچک (کادویی) شامل بسته های کارتی  جعبه های فلزی ، ظروف پلی کریستال ادکلنی و جعبه های مستطیلی پلی کریستال در اندازه های مختلف است که دارای وزن های ۱ مثقال ۱ گرم ، ۳ گرم و ۵ گرم است.
ظروف مختلف قیمت های متفاوتی دارند و زعفران عمده به دلیل هزینه های بسته بندی ارزانتر از زعفران خرده فروشی است.

قیمت زعفران: همیشه اولین سوال خریداران  در مورد قیمت زعفران است.

عوامل مختلفی از جمله نوع زعفران ، کیفیت ، بسته بندی و خرید زعفران از تولیدکننده یا واسطه ها درقیمت زعفران نقش دارد.  بسته به این عوامل ، فروشندگان مختلف زعفران در مقایسه با سایر فروشندگان زعفران ممکن است قیمت های بالاتر یا پایین تری داشته باشند.

از آنجا که ما تولید کننده زعفران ایرانی هستیم ، قیمت زعفران ما نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب است و به دلیل اینکه واسطه ای بین ما و مشتری وجود ندارد ، خرید زعفران از ایجان زعفران مانند خرید زعفران از کشاورز است.  بنابراین اگر در سایر شرکت های عرضه کننده ی زعفران، زعفران مشابه زعفران ما را پیدا کردید ، قیمت آن متفاوت خواهد بود.

برخی از فروشندگان زعفران با اینکه تولیدکننده نیستند ممکن است قیمتی پایین تر از قیمت زعفران تولید کننده را به شما ارائه دهند.  باید محتاط باشید که فریب نخورید.  متأسفانه بیشتر زعفران موجود در بازار تقلبی و بی کیفیت است.

برخی از کلاهبرداران ریشه زعفران را از تولید کنندگان زعفران خریداری می کنند ،  آنهارارنگ کرده و  با زعفران خالص مخلوط می کنند و سپس آن را به عنوان زعفران مرغوب می فروشند.  روش دیگری وجود دارد که کلاهبرداران از آن استفاده می کنند و اضافه کردن آب ، شکر ، عسل یا یک نوع چربی به زعفران برای وزین تر کردن آن است

و متأسفانه این ناخالصی به راحتی وبا چشم قابل تشخیص نیست.

روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید فروشنده یاحتی تولیدکننده ی زعفران قصد فروش زعفران خالص را به شما رادارد یا خیر.

زعفرانی که خریداری می کنید نباید کهنه باشد و هیچ ناخالصی مانند گیاهان دیگر نباید با آن مخلوط شوند.  روشهای مختلفی برای تشخیص زعفران خالص وجود دارد.

یک روش این است که یکی از رشته های زعفران را بر روی زبان خود قرار دهید.  اگر طعم شیرینی حس کردید، این زعفران خالص نیست.  این زعفران آغشته به شکر یا عسل است.  زعفران اصلی کمی تلخ یا گاهی بی مزه است.

یکی دیگر از راه های مطمئن برای تشخیص زعفران اصلی عطر آن است اگر رایحه ی زعفران را میشناسید. رایحه اصلی زعفران
بسیار هیجان انگیز و گرم است.  هرچه زعفران تازه تر باشد ، بوی آن تندتراست.

– ظاهر زعفران اصل براق نیست. اگرچنین است ، چربی به آن افزوده شده  تا وزن آن افزایش یابد.




:: بازدید از این مطلب : 2607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: