خرید آنلاین زعفران خرید اینترنتی زعفران
نوشته شده توسط : سعید

خرید آنلاین زعفران

اگر چه بهترین زعفران ها همواره در هر دو شهر قائن و تربت حیدریه پراکنده شده است اما تیم کارشناسان خبره ما با انجام آزمایشات لازم همواره جدیت زیادی در انتخاب بهترین نوع آنها داشته و دارند چرا که رضایت شما شرط اصلی کار ماست

خرید آنلاین زعفران در فروشگاه سوپر زعفران ما با چند کلیک ساده انجام میشود و شما میتونید خریدتان را آنلاین انجام داده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

پس با خیالی آسوده محصول خود را و مقدار آن را انتخاب کنید و خریدتان را انجام دهید و زعفران بسته بندی شده را درب منزل تحویل بگیرید

لازم به ذکر است که خرید زعفران بطور حضوری در دفتر کاری ایجان زعفران هم امکان پذیر است که آدرس دفتر کار ما هم در انتهای سایت قابل روئیت است.

به وسیله لینک های زیر میتوانید خیلی سریعتر خرید زعفران مورد نظرتان را انجام دهید

خرید اینترنتی زعفران

خرید زعفران نیم گرمی خاتم

خرید آنلاین زعفران یک گرمی

خرید زعفران یک مثقالی

سه لینک فوق برای خریداران خانگی زعفران و هدیه و کادو دادن زعفران هست و به همین خاطر وزن های بالایی ندارند

اما شما کاربر عزیز جهت خرید زعفران در تهران بصورت عمده و فله و یا تعداد زیاد می توانید با ما در تماس باشید.

خرید آنلاین زعفران – خرید آنلاین زعفران – خرید آنلاین زعفران

تیم ایجان زعفران در تهران به صورت ۲۴ ساعته در فضای مجازی و پیام رسان های تلگرام و واتس آپ پاسخ گوی شما مشتریان عزیز خواهد بود.

 

خرید انلاین زعفران اصل ایرانی
اگر قصد خرید انلاین زعفران اصل ایرانی را دارید و شک دارید که از کدام شرکت زعفران برای خرید کنید ، با ما همراه باشید تا با یک شرکت معتبرتولید کننده ی زعفران آشنا شوید و زعفران خود را بدون تردید وباخیالی آسوده سفارش دهید.
ما با تکیه بر صداقت ، وفاداری به وعده های خود و قیمت های منصفانه ، همواره تلاش می کنیم تا مشتریان خود را از سرویس های  خود راضی نگه داریم.

ما به عنوان یک تولید کننده زعفران اصل ایرانی تلاشمان براین است که زعفران مرغوب  وباکیفیتی تولید کنیم و با تولید زعفران خودمان دلالان و واسطه هارا تا حد ممکن حذف کرده ایم.

از آنجا که تمام واسطه هارا حذف کرده ایم، قیمت زعفران ما نسبت به کیفیت اعلای آن بسیار مناسب است.

ما صادقانه اطلاعات مهم موردنیاز برای خرید انلاین زعفران اصل ایرانی را برای شما فراهم کرده ایم و نیز شرکت ایجان زعفران را به شما معرفی کرده ایم تا تصمیم گیری را برای شما و از جایی که میخواهید زعفران خریداری کنید آسانتر کنیم

.  کیفیت وتازگی زعفران ایجان غیر قابل مقایسه است.

شرکت ایجان زعفران، زعفران را در هر دو حالت فله و خرده فروشی  عرضه می کند.

بسته بندی: بسته بندی های کوچک شامل بسته بندی ۱مثقالی و ظروف ۱

گرمی ، ۳ گرمی و ۵ گرمی  است.  بیش از ۱۰۰۰ سفارش بسته بندی در وزن دلخواه شما و حتی با برند  خودتان بسته بندی میشوند.

شما می توانید زعفران خودرا در جعبه های فلزی ، ظروف پلی کریستال ادکلنی و جعبه های پلی کریستال مستطیلی سفارش دهید.   برخی افراد ترجیح می دهند زعفران را که  ادویه ی باارزشی است  در ظروف لوکس تر نگهداری کنند.

قیمت ها: با توجه به انواع مختلف زعفران قیمت های مختلفی وجود دارد.  به عنوان مثال ، قیمت زعفران سوپر نگین  با قیمت زعفران سرگل  متفاوت است و قیمت زعفران بستگی به این دارد که آیا شما زعفران فله ای یا بسته بندی شده خریداری می کنید.

زعفران موجود در جعبه های فله به دلیل هزینه بسته بندی ارزانتر از جعبه های خرده فروشی است.

قیمت ها باتوجه به کیفیت زعفران بسیار مناسب است.  می توانید خودتان مقایسه کنید.

برای تجربه کیفیت محصول ایجان زعفران و همچنین اعتماد به ما می توانید یکبار زعفران ایجان راامتحان کنید و ما مطمئن هستیم که وقتی کیفیت زعفران ما را تجربه کردید ، مشتری دائمی خواهید بود.

درصورت خرید انلاین زعفران اصل ایرانی از ایجان زعفران شما زعفران را نسبت به کیفیتش ازهمه جا ارزانتر خواهید خرید نه نسبت به   قیمت برندهای دیگر.

سایر فروشندگان و یا واسطه ها ممکن است قیمتی مشابه قیمت تولیدکننده ویاحتی پایینتر از قیمت تولیدکننده هم ارائه دهند اما با کمی فکر میتوان فهمید که آنها درزعفران خود ناخالصی دارند وگرنه هیچ دلال و واسطه ای زعفران را نمیخرد که بدون هیچ سودی بفروشد.

ایجان زعفران یکی از معدود شرکت های عرضه کننده زعفران است که خودش زعفران خود را کشت می کند.  اگر قصدخرید انلاین زعفران اصل ایرانی را داریدو به دنبال یک شرکت معتبر هستید ، توصیه می کنیم یکبار  ایجان زعفران  را امتحان کنید.

زعفران مرغوب چیست؟

زعفرانی که خریداری می کنید باید خالص و سرخ باشد و هیچ ناخالصی مانند گیاهان دیگر نباید با آن مخلوط شده باشد.

هدف اصلی ما اطلاع رسانی و شناسایی زعفران اصلی و واقعی به مخاطب است تا همه ی مردم هنگام خرید زعفران بصورت آنلاین اطلاعات کاملی داشته باشند.

یکی از مزایای خرید زعفران از تولیدکننده زعفران ، از بین بردن دلالان و واسطه ها در این زمینه است.  برای خرید انلاین زعفران اصل ایرانی با کیفیت عالی بامراجعه به فروشگاه سایت می توانید به راحتی خرید خودرا انجام دهید و در سراسرکشور آن راتحویل بگیرید.  انواع مختلف زعفران برای فروش موجود است که شامل زعفران سوپرنگین و انواع دیگر زعفران نگین ، زعفران سرگل اعلا، زعفران پوشال و زعفران دسته است.

برای خرید انلاین زعفران اصل ایرانی از ایجان زعفران میتوانید از طریق تماس، ایمیل و واتس اپ با ما در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید.

از طریق خطوط ارتباطی زیر جهت دریافت مشاوره و یا خرید با ما در تماس باشید

آدرس دفتر مرکزی:
تهران- میرداماد- میدان مادر- خیابان سنجابی- بعد از میدان مینا- دفتری شرقی- پلاک ۳ – طبقه اول

آقای نیاتوس خوش سیما کارشناس فروش و مدیریت ایجان زعفران توسط خطوط ارتباطی زیر در دسترس هستند و پاسخ گوی شما خواهند بود.

فکس: ۴۲۶۹۵۳۸۱-۰۲۱
تلفن: ۲۶۴۱۵۴۸۴-۰۲۱

ساعات کاری دفتر و پاسخ دهی به مشتریان از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر هست همه روزه به جز پنجشنبه ها که تا ۱۴ بعد از ظهر دفتر کاری ایجان زعفران باز و پاسخ گوی مشتریان است

جهت تماس با شماره فوق در واتس آپ و تلگرام روی لینک های زیر کلیک کنید :

ایمیل: info@supersaffron.ir




:: بازدید از این مطلب : 2476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: