عمده فروشی زعفران – خرید زعفران عمده
نوشته شده توسط : سعید

خرید زعفران عمده

عمده فروش زعفران خرید زعفران عمده ایرانی

شرکت ایجان زعفران به عنوان یک شرکت عمده فروش زعفران صادراتی ایرانی قادر خرید عمده زعفران وتحویل سفارش عمده در کوتاه ترین زمان  است.
تیم ایجان زعفران تمام تلاش خود را می کند تا بالاترین کیفیت زعفران را به بازار و مصرف کنندگان عرضه کند.

ما یکی از معدود عمده فروشان زعفران ایرانی هستیم که مایل به خرید عمده زعفران تولیدکننده زعفران نیز هستیم.  ما دلالان و واسطه هارا را تا حد امکان حذف کرده ایم تا زعفران ایرانی با قیمت واقعی آن عرضه شود.

اگر به دنبال برندی خوشنام وقابل اطمینان هستید که بدون شک و نگرانی خرید خودرا انجام دهید ، روی ما حساب کنید.

ما زعفران  خود را از دو طریق تهیه می کنیم: اول اینکه خودمان آن را تولید می کنیم و دوم اینکه پس از فروش زعفران خودمان و درصورت لزوم   از کشاورزان قابل اعتمادخریداری می کنیم که بر زمین اهی کشاورزی آنهانظارت مستمر و میدانی داریم.  ما انواع زعفران را به بازار عرضه می کنیم.  هر نوع زعفران مورد نظر شما با بهترین کیفیت در شرکت ما موجود است.  اما تمرکز ما بر تهیه و توزیع زعفران نگین و سرگل است.

انواع مختلف زعفران که توسط شرکت ایجان زعفران  تولید می شود:

۱_ زعفران نگین

* سوپر نگین

* نگین صادراتی

* نگین معمولی

۲_ زعفران سرگل

۳_ زعفران پوشالی

۴_ زعفران دسته

 

 

خرید عمده زعفران

خرید زعفران عمده

قیمت: عوامل مختلفی از جمله نوع زعفران ، کیفیت زعفران ، نوع بسته بندی ، خرید زعفران از تولیدکننده یا واسطه ها و … بر قیمت زعفران تأثیر می گذارد.
به خصوص کیفیت زعفران در قیمت آن بسیار مؤثر است ویادمان باشد که ما بدون در نظر گرفتن کیفیت زعفران حق قضاوت در مورد قیمت را نداریم.

قیمت زعفران ما با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد و شما زعفران دست اول را از تولید کننده خریداری می کنید.

 عمده فروشان زعفران ایرانی در ایران و سایر کشورها وجود دارد.  از آنجا که آنها خود تولیدکننده زعفران نیستند ، مجبورند زعفران خود را از دیگر تولیدکنندگان یا عمده فروشان زعفران خریداری کنند.  در این حالت ، کیفیت و قیمت زعفران عرضه شده توسط این عمده فروشان با خرید زعفران مستقیم از تولیدکننده زعفران متفاوت است.

بسته بندی: زعفران بسته به سفارش مشتری در ظروف مختلف و در اندازه های مختلف بسته بندی می شود.

زعفران را می توان هم درظروف عمده فروشی و هم در ظروف کوچک خرده فروشی سفارش داد.

ظروف عمده فروشی زعفران شامل جعبه های فلزی و کیسه های پلاستیکی است.  جعبه های فلزی عمده فروشی به  اندازه ی ظروف کوچک(گیفت باکس) جذاب وزیبا هستند.

ظروف خرده فروشی (هدیه)نیز انواع مختلفی دارد از جمله بسته های کارتی، جعبه های فلزی ، قوطی های پلی کریستال و جعبه های پلی کریستال مستطیلی.

زعفران در جعبه های خرده فروشی در وزن های ۱مثقالی، ۱ گرمی ، ۳ گرمی و ۵ گرمی عرضه میشود.

ظروف مختلف قیمت های مختلفی نیز دارند.

زعفران عمده و بسته بندی شده قیمت های مختلفی دارند و زعفران فله به دلیل هزینه بسته بندی قیمت پایین تری دارد.
ما تمام تلاشمان رامی کنیم تا زعفران تازه ی امساله را به بازار عرضه کنیم.

برخی از عمده فروش های زعفران ، زعفران را خریداری می کنند و مدت طولانی آن را انبار می کنند که این امر نه تنها باعث ضرر به کشاورز میشود بلکه باعث کهنه شدن زعفران می شود و زعفرانی که آنها عرضه میکنند می کنند غالبا متعلق به چند ماه یا چندسال قبل است.

زعفران مسیری طولانی را در رسیدن از تولیدکننده به مصرف کننده می گذرد و از دست واسطه های زیادی میگذرد تا به دست مصرف کننده برسد.  این روند باعث کهنه شدن زعفران شده و رشته های زعفران شکسته می شود ، بنابراین زعفران کیفیت خود را از دست می دهد.  اما با خرید از عمده فروش زعفرانی که تولیدکننده هم هست این موضوع معنی ندارد.

ارتباط با ایجان زعفران 09122386171

عمده فروشی زعفران

تیم ایجان زعفران در ابتدا با بنکداری زعفران و خرید زعفران از کشاورز کسب و کار خود را شروع کرده سپس با گذشت زمان وارد کشاورزی زعفران شده و تلاش نموده با تولید زعفران بدون نا خالصی و زعفران اصل به سمت تولید زعفران ارگانیک حرکت کند.

 

متن زیر به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت eyjann.com – saffronbest.com & supersaffron.ir می باشد :

عمده فروشی زعفران

کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های الوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.

 

عمده فروشی زعفران – عمده فروشی زعفران – عمده فروشی زعفران

 

به همین دلیل انگیزه ای شد تا از بنکداری زعفران  خود اقدام به کشاورزی زعفران نمودیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زمین کشاورزی زعفران  خودمان دنبال کردیم . در حال حاضر و با گذشت زمان تولید زعفران فله و زعفران ارگانیک زمین کشاورزی زعفران خودمان، برای فروش زعفران فله و بسته بندی های برند خودمان مورد استفاده قرار می گیرد اما خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده و فله را در صورت روئیت کیفیت زعفران انجام می دهیم.

خرید زعفران عمده

فروش عمده زعفران فروش عمده زعفران صادراتی

شرکت ما با بکار گیری تمام امکانات موجود و دانش روز با نظارت بر کلیه عملیات کاشت ، داشت و برداشت زعفران و اجاره زمین های پر بازده و خرید گل در فصل گل دهی زعفران از سراسر کشور و خشک کردن صنعتی و بهداشتی رشته های زعفران برای فروش عمده زعفران  خصوصا فروش عمده زعفران صادراتی، شناخته شده است و با سالها تجربه مثبت و رضایت مشتریان در بازار پیشتاز هستیم.

اگر به دنبال یک تامیین کننده مطمئن و امن هستید ما به شما اطمینان خاطر میدهیم شریک تجاری قابل اطمینان و اتکایی هستیم و به دنبال روابط تجاری طولانی و عادلانه هستیم

عمده فروشی زعفران توسط شرکت ما با درنظر گرفتن دو بازار صورت میپذیرد ، فروش عمده زعفران برای بازار داخل و فروش عمده زعفران صادراتی برای بازار خارج از ایران

فروش عمده زعفران برای بازار داخلی

ما به دو صورت در کسب و کار فروش عمده زعفران در بازار داخل اقدام می نماییم.  در واقع بازار داخل، فروش عمده زعفران برای بازار داخل که شامل مصرف کنندگان خانگی و رستورانداران است

  • فروش زعفران عمده به مصرف کنندگان خانگی که توسط خرده فروشان انجام میشود نیاز به دقت بیشتری به لحاظ شکل فیزیکی زغفران دارد ولی خوشبختانه خانم های ایرانی به خوبی می دانند رنگ و عطر زعفران برای پخت و پز معیار میباشد و شکل فیزیکی رشته های زغفران ملاک نیست لذا ما فروش عمده زعفران برای بازار خانگی را از زعفران های شکسته شده که سوپر نگین های بسیار درشت و ارگانیک هستند در نظر گرفتیم که عمدتا برای فروش عمده زعفران صادراتی استفاده گردیده، پس نتیجه میگیریم زعفران سرگل برای فروش عمده زعفران در بازار داخل مصرف خانگی همان سوپر نگین شکسته شده برای فروش عمده زعفران صادراتی بوده و تنها فرق آن شکل فیزیکی رشته های زعفران میباشد که شکسته شده است.
  • فروش عمده زعفران برای مصارف رستوانها که فقط عطر و رنگ آن مهم است که پس از جدا کردن زعفران های خرد شده حاصل از الک کردن  فروش عمده زعفران صادراتی که رشته های درشت تر آن به عنوان سرگل  برای مصارف خانگی جدا شده ، مقداری زعفرانهای بسیار خرد شده که به اصطلاح زیر الکی می گویند باقی میماند که کیفیت و قیمت بسیار خوبی برای مصارف رستورانی دارد ولی باید توجه داشت که در این نوع زعفران ممکن است تقلب هم زیاد باشد و اعتبار فروشنده بسیار مهم است لذا باید توجه داشت فروش عمده زعفران برای این مصارف بهتر است از منبع قابل اطمینانی تهیه گردد.

فروش عمده زعفران صادراتی

فروش عمده زعفران صادراتی  نیاز به داشتن دانش و مهارت صادرات دارد و برای تسهیل کار صادر کنندگان بسیار این امر بسیار ضروریست ، اغلب صادر کنندگان به طور خاص فقط زعفران صادر نمیکنند و دانش کافی  در این مورد ندارند.

فروش عمده زعفران صادراتی توسط شرکت ما  از پشتیبانی کامل  و ارائه انواع کیفیت های صادراتی برای کشور های مختلف گرفته تا ارائه مشاوره برای عملیات ارسال و حتی ترخیص و بار گیری به کشور مقصد را انجام می دهد.

فروش عمده زعفران صادراتی توسط  شرکت ما با نظارت کامل و دقیق بوده تا صادر کننده عزیز که با زحمت بسیار زیاد بازاری که بدست اورده از دست ندهد و بلکه موجب توسعه بازار ایشان گردد.

ارتباط با ایجان زعفران 09122386171

ما در فروش عمده زعفران صادراتی خدمات بسیار زیاد و  متنوعی ارائه میدهیم و با انجام کلیه پروسه صادراتی به صورت فله و حتی قادر به ارائه خدمات بسته بندی و طراحی جعبه و غیره کل زنجیره فروش عمده زعفران صادراتی را ارایه می کنیم و با اطمینان خاطر کلیه امور را به عهده میگیریم .

ما با داشتن نیروی های متخصص وکاردان، امکانات و شبکه گسترده ایجاد شده درطی سالها تجربه، انجام کلیه مراحل به صورت حرفه ای را به عهده گرفته و تضمین می کنیم که خدمات ما موجب گسترش بازار صادرکننده خواهد شد.

فروش عمده زعفران توسط مجموعه ما بسیار متفاوت با بنکداران بازار مشهد می باشد و ضمانت میکنیم محصول زعفران ما صد درصد زعفران طبیعی و خالص است و هر گونه تقلب در کیفیت و نام گذاری تقلبی در کیفیت را تقبیح نموده چرا خود ما سالها زخم خورده  فروشنده های این چنینی بودیم و به همین جهت مجبور شدیم خودمان برای تامیین اقدام کنیم.

همانطور که در بالا توضیح جامع و کامل داده شد فروش عمده زعفران  برای بازار داخل و فروش  عمده زعفران صادراتی برای بازار های فرا مرزی تخصص ماست و زعفران مورد نیاز خود را از ما تهیه کنید، نه تنها اطمینان داریم ناراضی نخواهید بود و از نزدیک کیفیت جنس و خدمات ما را لمس خواهید کرد و بلکه شما با خیال آسوده به بازار یابی خود خواهید پرداخت و دغدغه تامیین را مرتفع نموده ایم .

ما با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود بهنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از الودگی و نا خالصی باشد.

ارتباط با ایجان زعفران 09122386171

عمده فروشی زعفران و فروش  زعفران فله عمدتا بدون ازمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد و بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران عمده از کشاورز بطور فله می نماید که ما در وب سایت سوپر زعفران  با دقت بسیار زیاد همواره قصد عمده فروشی زعفران مرغوب و عرضه بهترین زعفران در بهترین بسته بندی را به مردم عزیز کشورمان داریم.

 

در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از آلودگی و کنترل گل و خاک در زمان چیدن گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ایزو متعدد هستیم.

 

تولیدات زعفران عمده و زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته،  نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد

ارتباط با ایجان زعفران 09122386171

عمده فروشی زعفران – عمده فروشی زعفران – عمده فروشی زعفران

 

بسته بندی های ما در بسته های یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی  زعفران ارگانیک ما بالای استاندارد تعیین شده میباشد .

خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده – خرید زعفران عمده

ما با نظارت مستمر و تولید و خرید زعفران عمده با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده میباشد.




:: بازدید از این مطلب : 1801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: