خرید زعفران فله
نوشته شده توسط : سعید

متن زیر به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت eyjann.com – saffronbest.com & supersaffron.ir می باشد :

خرید زعفران فله

کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های الوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.

 

خرید زعفران فله – خرید زعفران فله – خرید زعفران فله

 

به همین دلیل انگیزه ای شد تا از بنکداری زعفران  خود اقدام به کشاورزی زعفران نمودیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زمین کشاورزی زعفران  خودمان دنبال کردیم . در حال حاضر و با گذشت زمان تولید زعفران فله و زعفران ارگانیک زمین کشاورزی زعفران خودمان، برای فروش زعفران فله و بسته بندی های برند خودمان مورد استفاده قرار می گیرد اما خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده و فله را در صورت روئیت کیفیت زعفران انجام می دهیم

 

ما با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود بهنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از الودگی و نا خالصی باشد.

 

عمده فروشی زعفران و فروش  زعفران فله عمدتا بدون ازمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد و بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران فله از کشاورز بطور فله می نماید که ما در وب سایت سوپر زعفران  با دقت بسیار زیاد همواره قصد خرید زعفران فله مرغوب و عرضه بهترین زعفران در بهترین بسته بندی را به مردم عزیز کشورمان داریم.

 

در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از آلودگی و کنترل گل و خاک در زمان چیدن گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ایزو متعدد هستیم.

 

تولیدات زعفران عمده و زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته،  نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد

 

خرید زعفران فله – خرید زعفران فله – خرید زعفران فله

 

بسته بندی های ما در بسته های یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی  زعفران ارگانیک ما بالای استاندارد تعیین شده میباشد .

 

ما با نظارت مستمر و تولید و خرید زعفران فله با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده میباشد.

خرید زعفران فله ی ایرانی
اگر قصد خرید زعفران فله ی ایرانی را دارید و به دنبال یک شرکت معتبر و قابل اعتماد هستید ، مسیررا درست آمدید.  شما می توانید زعفران فله ای را مستقیم و بدون واسطه ، از تولید کننده زعفران با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت ، با بسته بندی لوکس در اوزان مختلف ، بر اساس استانداردهای آزمایشگاهی از ایجان زعفران سفارش دهید.

بهتراست خرید زعفران فله ای موردنیازتان را از یک شرکت زعفران معتبر مانند زعفران ایجان زعفران  مستقیماً وبی واسطه انجام دهید.

بیشتر عمده فروشان زعفران زعفران فله ای را از تولیدکننده خریداری می کنند و آن را به خرده فروشان می فروشند.  در این صورت به دلیل وجود واسطه ها باید پول بیشتری پرداخت شود و معلوم نیست که واسطه ها چه مدت زعفران را نگه می دارند و زعفران منسوخ می شود.  بنابراین بهتر است زعفران را از  تولید کننده زعفران به طور مستقیم خریداری کنید.

اگر قصد خرید زعفران فله را دارید و به دنبال تولید کننده و یا کشاورز هستید ، روی ما حساب کنید.

چرا شرکت ایجان زعفران؟

-ما خودمان تولیدکننده ی زعفران هستیم و خرید زعفران از ما خرید از کشاورز است.  بنابراین قیمت زعفران ما باتوجه به کیفیت آن نسبت به سایر شرکت هایی که فقط عرضه کننده ی زعفران هستند منصفانه تر است.

-ما یکی از معدود شرکت هایی هستیم که زعفران ارگانیک تولید می کند.

– زعفرانی که توسط شرکت ایجان زعفران عرضه می شود ، تازه و محصول جدید هر سال است و همچنین دارای تاریخ تولید و انقضا میباشد.

در ادامه اطلاعاتی رابرای شماعزیزان گردآوری کرده ایم که به شما کمک می کند تا زعفران خود را انتخاب کرده و خرید تان را راحت تر انجام دهید:

انواع زعفران توسط شرکت ایجان زعفران تولید می شود که شامل: زعفران سوپر نگین  و انواع دیگر زعفران نگین با کیفیت بالا ، زعفران سرگل ،  زعفران پوشال و زعفران دسته می باشد.

قیمت:  اولین سوال مشتریان در مورد قیمت زعفران است.  لازم به ذکر است که کیفیت زعفران قیمت آن را تعیین می کند.  بنابراین بهتر است قبل از در نظر گرفتن کیفیت آن ، در مورد قیمت زعفران قضاوت نکنیم.

قیمت  زعفران ایجان  باتوجه به کیفیت آن بسیار مناسب است.  اگر می خواهید زعفران فله ای ایرانی با بهترین قیمت خریداری کنید  با ما همراه باشید.

قیمت زعفران فله ای پایین تر از زعفران بسته بندی شده میباشد.

بسته بندی: بسته بندی زعفران فله در جعبه های فلزی ویا کیسه های پلاستیکی  به سفارش مشتری امکان پذیر است. امروزه بسته بندی های زعفران فله به اندازه ی  بسته بندی های کوچک زیبا هستند و ایجان زعفران هم به طور مداوم بسته بندی های زعفران را به روز کرده و از ظروف و جعبه های جذاب و لوکس برای بسته بندی زعفران فله استفاده می کند.

زعفران های داخل جعبه همه خالص ، ارگانیک و مرغوب هستند.

زعفران مرغوب چه خصوصیاتی دارد؟

زعفرانی که خریداری می کنید  نباید کهنه باشد و هیچ ماده افزودنی دیگری شامل گیاهان دیگر یا سایر زعفران های بی کیفیت  نباید با زعفران مخلوط شده باشد.

متأسفانه برخی از سودجویان زعفران فله ای را از تولیدکننده خریداری می کنند و برای سودبیشتر ، کلاله های ذرت یا ریشه زعفران را رنگ کرده و آنها را با زعفران مرغوب ایرانی مخلوط کرده و آن را به عنوان زعفران خالص می  فروشند ، یا زعفران رابرای وزین تر کردن  آغشته به چربی یا آب کرده و به فروش می رسانند.

بیایید بیشتر مراقب باشیم و فریب نخوریم.

برای خرید زعفران فله ایرانی می توانید هم به صورت اینترنتی زعفران خود راسفارش دهید و هم بصورت حضوری و هم چنین میتوانید از طریق واتس اپ و تماس با ما در ارتباط باشید و سوالات خودرا بپرسید و سپس اقدام به خریدکنید و زعفران سفارش داده شده خود را در اسرع وقت در سراسر کشور تحویل بگیرید.

 




:: بازدید از این مطلب : 1854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: