خرید زعفران از کشاورز
نوشته شده توسط : سعید

خرید زعفران از کشاورز

متن زیر به نقل از مدیر مسئول برند ایجان زعفران صاحب امتیاز سه وب سایت eyjann.com – saffronbest.com & supersaffron.ir می باشد :

 

کشاورزی زعفران در ایران با وجود تولید بسیار بالا در بیشتر موارد غیر بهداشتی و بدون رعایت اصول استاندارد مواد غذایی صورت می گیرد و برای اثبات این موضوع عکس های بسیار را میتوان جستجو کرد که نشان میدهد گل های زعفران در محیط های الوده برای فروش روی زمین های الوده پخش شده اند.

 

خرید زعفران از کشاورز – خرید زعفران از کشاورز – خرید زعفران از کشاورز

 

به همین دلیل انگیزه ای شد تا از بنکداری زعفران  خود اقدام به کشاورزی زعفران نمودیم و عمده فروشی زعفران را با محصولات زمین کشاورزی زعفران  خودمان دنبال کردیم . در حال حاضر و با گذشت زمان تولید زعفران فله و زعفران ارگانیک زمین کشاورزی زعفران خودمان، برای فروش زعفران فله و بسته بندی های برند خودمان مورد استفاده قرار می گیرد اما خرید زعفران از کشاورز به صورت عمده و فله را در صورت روئیت کیفیت زعفران انجام می دهیم

خرید زعفران از کشاورز

ما با نظارت مستمر بر زمین های کشاورزی زعفران خود بهنگام خرید زعفران از کشاورز همواره تلاش می کنیم زعفران خالص و زعفران ارگانیک را به صورت زعفران فله و زعفران بسته بندی عرضه کنیم که عاری از الودگی و نا خالصی باشد.

 

عمده فروشی زعفران و فروش  زعفران فله عمدتا بدون ازمایش مناسب و نمونه برداری صورت می پذیرد و بنکدار زعفران از کشاورز زعفران فقط با مشاهده عینی اقدام به خرید زعفران از کشاورز بطور فله می نماید که ما در وب سایت سوپر زعفران  با دقت بسیار زیاد همواره قصد در خرید زعفران از کشاورز و عرضه بهترین زعفران در بهترین بسته بندی را به مردم عزیز کشورمان داریم.

 

در واقع ما با فراهم آوردن محیط ی عاری از الودگی و کنترل گل و خاک در زمان چینش گل زعفران در تولید زعفران خالص و زعفران ارگانیک توجه کافی برای استاندارد سازی تولیدات خود داریم و دارای گواهی نامه های استاندارد ایزو متعدد هستیم.

 

تولیدات زعفران عمده و زعفران فله ما شامل زعفران پوشال ، دسته،  نگین و زعفران سوپر نگین و با کیفیت صادراتی می باشد

 

بسته بندی های ما در بسته های یک گرمی تا ۲۰ گرمی اغلب زعفران خالص سوپر نگین بوده که خواص و رنگ دهی  زعفران ارگانیک ما بالای استاندارد تعیین شده میباشد .

 

ما با نظارت مستمر و تولید و خرید زعفران از کشاورز با دیدگاه جامعه نگر و با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی بر این باور هستیم که مشتریان ما آگاهی کافی به مصرف تولیدات ما دارند و تفاوت زعفران فله و بسته بندی ما برایشان اثبات شده میباشد.




:: بازدید از این مطلب : 2079
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: