عرضه کننده زعفران ایرانی از تولید به مصرف
نوشته شده توسط : سعید

تعدادزیادی شرکت عرضه کننده ی زعفران ایرانی وجود دارند ، اما بیشتر این شرکت ها ، خود تولیدکننده زعفران نیستند و باید زعفران خود را از دیگر عمده فروشان یا تولید کنندگان زعفران تهیه کنند.  بنابراین کیفیت و قیمت زعفران این شرکت های زعفران با خرید زعفران از تولید کنندگان زعفران ایرانی متفاوت است.

اکثر عرضه کننده های زعفران، زعفران خود را از عمده فروشان زعفران می خرند اما ما جزء معدود عرضه کنندگان زعفران هستیم که تولید کننده زعفران نیزهستیم، بنابراین شما زعفران دست اول را از تولید کننده زعفران به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه ای خریداری می کنید.
در نتیجه زعفرانی با قیمت مناسب تر در مقایسه با  زعفرانی با با همان کیفیت که از سایر عرضه کننده های زعفران خریداری می کنید،خواهید داشت.

هدف اصلی ما شناساندن زعفران اصل وباکیفیت به  مخاطب است تا همه اطلاعات کاملی در هنگام خرید آنلاین زعفران داشته باشند و احتیاط کنند که در دام سودجویان نیفتند.

روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بفهمید عرضه کننده زعفران قصد فروش زعفران خالص را به شما رادارد یا خیر.

زعفرانی که خریداری می کنید نباید کهنه باشد و هیچ ناخالصی مانند گیاهان دیگر نباید با آن مخلوط شوند.  روشهای مختلفی برای تشخیص زعفران خالص وجود دارد.

یک روش این است که یکی از رشته های زعفران را بر روی زبان خود قرار دهید.  اگر طعم شیرینی حس کردید، این زعفران خالص نیست.  این زعفران آغشته به شکر یا عسل است.  زعفران اصلی کمی تلخ یا گاهی بی مزه است.

یکی دیگر از راه های مطمئن برای تشخیص زعفران اصلی عطر آن است اگر رایحه ی زعفران را میشناسید. رایحه اصلی زعفران
بسیار هیجان انگیز و گرم است.  هرچه زعفران تازه تر باشد ، بوی آن بیشتراست.

– ظاهر زعفران اصل براق نیست. اگرچنین است ، چربی به آن افزوده شده  تا وزن آن افزایش یابد.

ما همه ی انواع زعفران را با بالاترین کیفیت عرضه می کنیم چون دوست داریم که همه ازخواص این طلای سرخ بهره ببرند.  بهتر است یاد اورشویم که همه ی انواع زعفران دارای خواص مشابهی هستند اما قدرت رنگدهی ظاهر متفاوتی دارند.

در اینجا مختصرا در مورد انواع مختلف زعفران برای شما توضیحاتی آورده ایم که ممکن است برایتان مفید باشد.
انواع زعفران:
زعفران نگین که خودشامل سه نوع میباشد. سوپر نگین ،  نگین صادراتی ، نگین معمولی

۲_ زعفران پوشال

۳_ زعفران سرگل

۴_ زعفران دسته

زعفران نگین بیشترین قدرت رنگدهی را بین دیگران دارد. قدرت رنگدهی زعفران ثابت نبوده و اگر بیشتر از دوسال نگهداری شود رنگدهی کمتری نسبت به سالهای اول دارد.

در این صورت بهتر است از زعفران تازه (خشک شده)استفاده شود.  بهترین زمان استفاده از زعفران ۲ سال اول پس از برداشت و خشک کردن آن است.  ما سعی می کنیم زعفران تازه و محصول جدید هرسال را به بازار عرضه کنیم.

معمولاً دلالان زعفران را می خرند و برای سودبیشتر مدت زیادی آن را  نگه می دارند.  بنابراین زعفران آنها در این زمان منقضی می شود و قدرت رنگدهی بالایی ندارد.
اما زعفران به هیچ عنوان در شرکت ایجان زعفران انبارنمیشود.

تیم ما فقط به تولید زعفران طبیعی و ارگانیک میپردازد.  به دلیل  سودناچیز زعفران طبیعی تعداد کمی عرضه کننده زعفران ایرانی از تولید به مصرف وجود دارد که زعفران طبیعی را کشت می کنند.  ما سود کم خود را با عرضه ی زیاد جبران می کنیم.

قیمت: عوامل مختلفی از جمله نوع زعفران ، کیفیت زعفران ، نوع بسته بندی ، خرید از تولید کننده زعفران یا واسطه ها و… بر قیمت زعفران تأثیر می گذارد.  به خصوص کیفیت زعفران در قیمت آن بسیار تأثیرگذار است و بهتر است بدون در نظر گرفتن کیفیت زعفران در مورد قیمت قضاوت نکنیم.

قیمت زعفران ما با توجه کیفیت بالای آن بسیار مناسب است زیرا هیچ واسطه ای وجود ندارد و شما زعفران دست اول را از تولید کننده زعفران خریداری می کنید.

بسته بندی:  ای جان زعفران بسته های متنوعی را برای عرضه ی زعفران در نظر گرفته است.

بسته بندی زعفران در هر دو حالت فله و بسته بندی های کوچک(کادویی) امکان پذیر است.

بسته های کوچک در حالت بسته بندی کارتی،جعبه های فلزی ، ظروف پلی کریستال ادکلنی و جعبه های پلی کریستال مستطیلی در دسترس هستند.

جعبه های خرده فروشی در اوزان مختلف ۱مثقالی،۱ گرمی ، ۳ گرمی و ۵ گرمی موجود است.
بسته های فله ای نیز در جعبه های فلزی و کیسه های پلاستیکی موجود است.  جعبه های فله به اندازه ی بسته بندی های کوچک  زیبا هستند.

تولیدکنندگان زعفران ایرانی که با آنها سر و کار دارید باید اصول بهداشتی را رعایت کند.  اگرچه بسیاری از شرکت ها وجود دارند که از

چشم پوشی می کنند و حتی بسیاری از شرکت های زعفران ایرانی را می بینیم که در آن زعفران به روش بسیار ناسالم و در محیطهای کاملا غیر بهداشتی بهداشتی پاک شده، خشک و بسته بندی می شود.

تمام مراحل تولید زعفران به روش کاملاً بهداشتی و مطابق استانداردها توسط پرسنل مجرب ایجان زعفران انجام می شود.

برای خرید زعفران از شرکت ایجان زعفران  می توانید زعفران خود را از طریق سایت و بصورت آنلاین ، واتس اپ ، تماس و به صورت حضوری سفارش دهید.

 




:: بازدید از این مطلب : 2481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: