شرکت زعفران ایرانی ایجان
نوشته شده توسط : سعید

در اینجا اطلاعاتی را برای شما گرداوری کردیم که شمارادر انتخاب و خرید زعفران کمک میکند:
زعفران ایرانی ۴نوع دارد.  که تمام این ۴ نوع در شرکت زعفران ایجان هم تولید می شود.
۱- زعفران نگین که خودش شامل درجات مختلفی است و شامل سوپر نگین ، نگین صادراتی ونگین معمولی است که ایجان زعفران عرضه کننده ی تمام انواع زعفران نگین و بالاخص زعفران سوپرنگین میباشد.
۲_ زعفران سرگل
۳_ زعفران پوشال
۴_ زعفران دسته
انواع مختلف زعفران قیمت های متفاوتی دارند.  قصدما این است که همه ی مردم تاحدامکان از این ادویه پرخاصیت بهره ببرند.  لازم به ذکر است که انواع زعفران خاصیت یکسانی دارند وفقط از نظر طول رشته ها ی زعفران و قدرت رنگدهی متفاوت هستند که به ترتیب از زعفران  نگین تا زعفران دسته  کاهش می یابد.
انواع زعفران به روش کاملا طبیعی توسط شرکت زعفران ایجان تهیه میشود. ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ سم و آفت کشی  وارد زمین های کشاورزی ما نمیشود.
کشاورزی ارگانیک چیست؟
کشاورزی ارگانیک نوعی از کشاورزی است که از کودهای شیمیایی ، آفت کش ها ، هورمونها و دستکاری ژنتیکی استفاده نمی کند وکلیه مراحل تقویت خاک ، کاشت و برداشت محصول با استفاده از کودهای طبیعی، کود بیولوژیکی ، کمپوست ، حشرات مفید ، میکروارگانیسم های کارامد انجام میگیرد.
ما عمدتاً از روشهای غیر شیمیایی مانند کنترل بیولوژیکی ، تله های مکانیکی ، خفگی و بخار ، آبیاری غرقابی برای کنترل آفات ، حیوانات موذی و بیماریها استفاده می کنیم.
کلیه نکات و استانداردهای بهداشتی در شرکت زعفران ایجان رعایت میگرددو ما به عنوان یک تولید کننده زعفران ایرانی دارای چندین ISOهستیم.
هیچ زعفرانی توسط شرکت ایجان زعفران انبار نمیشود بلکه پس از فروش زعفران خود درصورت لزوم زعفران را از کشاورزانی خریداری می کنیم که زمین های کشاورزی  آنها تحت نظارت میدانی تیم ایجان زعفران باشد.  بنابراین زعفران هایی که ما عرضه میکنیم همگی محصول سال جاری میباشد.
متاسفانه واسطه هایی وجود دارند که زعفران را خریداری و انبارمی کنند وعلاوه بر ضرر رساندن به کشاورزان ، زعفرانی که عرضه می کنند متعلق به چند ماه ویا چندسال پیش است.  در این حالت زعفران کهنه شده و در مواردی منقضی میشود.
علاوه بر این ، زعفران هنگام عبور از این فرایندها و دست به دست شدن توسط واسطه ها ممکن است خرد یا شکسته شود.
خرید زعفران از شرکت تولیدکننده ایجان زعفران هم به صورت عمده و هم دربسته بندی های کوچک مقدور است.

زعفران فله ای در ظروف زعفران فله ای بسته بندی میشود که شامل جعبه های فلزی و کیسه های پلاستیکی است.  ظروف زعفران فله ای در اندازه های مختلف موجود است.

جعبه های خرده فروشی(هدیه) شامل جعبه های فلزی ، ظروف پلی کریستال ادکلنی و جعبه های پلی کریستال  مستطیلی وبسته بندی کارتی است.  آنها همچنین در اندازه های مختلف موجود هستند که شامل ۱ مثقال ۱ گرم ، ۳ گرم و ۵ گرم است.

زعفران فله نسبت به بسته بندی های کوچک  به دلیل هزینه ی بسته بندی قیمت های پایین تری دارد.

 




:: بازدید از این مطلب : 2584
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: